Dacă rezervarea este anulată cu cel puțin 7 zile înainte de data sosirii, suma plătită va fi rambursată integral pe cardul cu care a fost efectuată plata. Rambursarea se va procesa în termen de 5-10 zile lucrătoare de la confirmarea anulării.
În cazul în care anularea se face între 3 și 6 zile înainte de data sosirii, se va aplica o penalizare de 50% din suma totală plătită. Restul sumei va fi rambursat pe cardul utilizat la plata rezervării.
Pentru anulările efectuate cu mai puțin de 72 de ore înainte de data sosirii, nu se va efectua nicio rambursare. În acest caz, suma plătită nu va fi returnată.
În cazul neprezentării, rezervarea va fi considerată anulată, iar suma plătită nu va fi rambursată.
Toate solicitările de anulare trebuie trimise prin e-mail la adresa de contact a hotelului, menționând numărul de rezervare și datele de contact ale clientului. Confirmarea anulării va fi transmisă în scris.
În anumite cazuri, hotelul poate permite modificarea rezervării (schimbarea datelor de ședere) fără penalizări, în funcție de disponibilitate și de politica internă. Modificările trebuie solicitate cu cel puțin 7 zile înainte de data inițială de sosire.